12. 04. 2016.

loool

Ovo sam jednostavno morao podijeliti. Na jednoj od stranica koje povremeno pratim, analiza jednog od članova. Dokaz da obrazovni sustav ne funkcionira:

- Evo i moje prve analize za danas koja nas vodi u monaco gdje se igra turnier Monte Karla, danas če meč odigrati italijanac Fogini i Llorenzi koji je takodjer Italijanac. Ja danas tipam na Foginija jel sam siguran da če pobjediti a i faforit je, na ATP listi je 31. mjesto. Zadnji turnir koji je Fogini odigro je u Rio de janerio gdje je došao do 1/8 finala gdje je predao meč pritiv Gimena i ako je vodio 1:0. Lorenzi je 53. na listi, u zadnjem turniru je Lorenzi ispao u Houstonu več u 1/16 finalo kada je izgubio pritiv Paula 2:0. ja se nadam pobjedi Foginia jel je bolji a i iskusni, a po meni je Fogini i prva igračina i doče daleko u ovom turniru, samo da nije u zadnji pet mečeva izgubio ja bi bio mnogo sigurni ali sada je sve moguče.
 Sretno Ljudi!!

- Evo i moje zadnje i tako treče analize za danas koja nas vodi u monaco gdje se u Monte karlu igra 1/16 finale izmedju francusa Chardy-a i španca Roberto Bautista Agut-a. Ja sam za danas odlučio da igram na pobjedu Bautiste jel je on na ovom meču dosta bolji i moze se reči da je faforit. Bautista je na ATP listi 17. mjesto, u miamiu je u 1/8 finale ispao jel je izgubio pritiv finaliste Nishikori sa 2:6 i 4:6. Bautista je dosada slavio 129 pobjeda i mislim da čemu biti danas i 130. Chardy je na ATP listi 33. mjesto, u miamiu je samo došao do 1/32 finala gdje je izgubio pritiv Verdasca sa rezultatom 4:6 i 4:6. ja očekivam pobjedu Bautiste jel slavi sutra 28 Rodendan pa neka mu bude pobjeda danas.

Nema komentara:

Objavi komentar